پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پلی ساکاریدهای غیرنشاسته ای بر عملکرد طیور

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری

دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پلی ساکاریدهای غیرنشاسته ای بر عملکرد طیور دارای 3 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 3 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

پیشینه تحقیق آیت الهی و همکاران (1380) اثر استفاده از سطوح مختلف جو بدون پوشینه در جیره جوجه های گوشتی را مورد بررسی قرار دادند. آنها اثرات منفی سطوح بالای جو بدون پوشش در جیره را در کل دوره بر مصرف خوراک و افزایش وزن گزارش کرده و امکان وارد شدن جو بدون پوشینه تا 25% را در جیره جوجه های گوشتی بدون اثرات منفی ضد تغذیه ای را در نتایج خود ذکر کردند. شریفی و همکاران (1382) اثرات سطوح مختلف جو بدون پوشینه در جیره غذایی جوجه های گوشتی با رویکردی به تأثیر آنزیم و غلظت پلی ساکاریدهای غیر نشاسته ای محلول جیره بر عملکرد را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه 960 جوجه گوشتی در یک آزمایش فاکتوریل با 4 سطح جو (صفر، 10، 20 و 30 درصد) و 3 سطح آنزیم در 4 تکرار در قالب طرح کاملا تصادفی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج این آزمایش نشان داد که در دوره آغازین، افزایش سطح جو در جیره مصرف خوراک و میزان رشد را به طور معنی داری کاهش داد. ضریب تبدیل غذایی در کل دوره (49 روز) با افزایش سطوح جو در جیره کاهش یافت. همچنین افزایش سطوح جو بدون پوشینه در جیره باعث افزایش وزن دستگاه گوارش، کبد و روده کور نسبت به وزن بدن شد ولی بر درصد لاشه، چربی شکمی و درصد تلفات اثر معنی داری نداشت.

دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 5226 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:41 کیلوبایت

 قیمت: 54,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پلی ساکاریدهای غیرنشاسته ای بر عملکرد طیور دارای 3 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 3 صفحه
    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس