پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پلیس و امنیت اجتماعی

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری

دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پلیس و امنیت اجتماعی دارای 9 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 9 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

پیشینه تحقیق یشینه تحقیق 1-پژوهشی با عنوان، بررسی میزان احساس امنیت اجتماعی از دیدگاه شهروندان تهرانی، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در سال 1382 انجام گرفته است. حجم نمونه این پژوهش 1475 نفر از ساکنان 18 سال به بالای مناطق 22 گانه شهر تهران است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، جرایمی مانند کلاهبرداری، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و وجود دختران فراری و زنان خیابانی به عنوان پنج جرم مهم شهر تلقی شده اند پاسخگویان در وضعیتهای زیر احساس بالایی از خطر داشته اند: حمل پول نقد به مقدار زیاد،ترک اتومبیل در خیابان بدون قفل و دزدگیر، تردد خانم ها به تنهایی در شب، سوار کردن مسافران در خیابان های خلوت خصوصاً در شب و تردد با ماشینهای مسافربر شخصی در شب.این پژوهش از این لحاظ مهم است که بر احساس امنیت اجتماعی تاکید دارد و آن رامترادف با امنیت اجتماعی نمی گیرد. 2-جرم، خشونت و احساس امنیت در فضاهای عمومی شهر، آتوسا مدیری، فصلنامه علمی پژوهشی رفاه اجتماعی، سال ششم، شماره22 در این تحقیق، رابطه میان جرم، خشونت و احساس امنیت در فضای شهری مورد بررسی قرار گرفته است. فرضیه پژوهش بر مبنای نظریات جکوبزو زوکین به این صورت تنظیم شده است: جرم و خشونت در کاهش احساس امنیت در فضاهای عمومی شهر موثرند و خشونت قویتر از جرم است یافته های پژوهش نشان می دهد که جرم بیش از خشونت می تواند مانع حضور مردم در فضای شهری و کاهش احساس امنیت گردد. همچنین احساس امنیت رابطه قوی با جرم و خشونت نشان نمی دهد نتایج پژوهش، منطبق با نظریه جکوبز نیست و نشان می دهد که نقش جرم در کاهش احساس امنیت بیش از خشونت است.

دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 5248 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:72 کیلوبایت

 قیمت: 54,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پلیس و امنیت اجتماعی دارای 9 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 9 صفحه
    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس