پاورپوینت پياده سازي مدارهاي منطق فازي

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت پياده سازي مدارهاي منطق فازي دارای 27 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 27 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:


— پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

اسلاید ۱ :

مقدمه

 پیشرفت های اخیر در تئوری منطق فازی الگوریتم هایی را بر مبنای قانون در قلمرو گسترده ای از کاربردها فراهم کرده است . یافته های بسیاری در طی ۱۰ سال گذشته طرح و معرفی شده است . کنترل فازی می تواند عملکرد خوبی را در مدت زمان کوتاهی در انواع کاربردهای جهانی معرفی و ثابت کند .

 بیشتر سازندگان پردازنده محیط های نرم افزاری برای توسعه و شبیه سازی کاربردهای فازی روی میکرو کنترلرهای سازگار تهیه کرده اند .

 از این کنترلرها می توان کنترلر نوع ممدانی را نام برد . او در قلمرو کاربردی تئوری فازی را برای سیستم های تکنیکی نیز گسترش داد . در حالیکه بیشتر دانشمندان کاربردهای این منطق را محدود به قلمروی غیر تکنیکی می دانستند .  علاوه براین کنترلر می توان کنترلر نوع سوگنو را نام برد که بر اساس متدی بود که سوگنو و تاکاگی با هم ارائه دادند .

اسلاید ۲ :

 طراحی مدارهای مجتمع اختصاصی فواید بسیاری دارند . و به این دلیل است که کاربردهای آن نیاز به همروندی و سرعت پردازش بالایی دارند . طراحان در این زمینه سعی می کنند که یک واژه واقعی برای کامپیوترهای فازی ارائه دهند ( گاهی اوقات به آنها کامپیوترهای نسل ششم می گویند ).

 معماری این پردازنده ها به ترتیب شامل سه مرحله زیر است :

  فازی کردن (Fuzzificatio ) – استنباط (I fere ce) – از فازی بیرون آوردن (Defuzzificatio

 کنترلرهای فازی براساس یکسری اطلاعات که شامل قوانین و توابع عضویت و همچنین پارامترهای پیکربندی سیستم است کار کنترل خود را انجام می دهد .

اسلاید ۳ :

 پیاده سازی دیجیتالی مدارهای منطق فازی

پیاده سازی دیجیتالی VLSI (Very Large Scale I tegratio : مدارهای مجتمع در مقیاس بزرگ) سیستم های فازی چند مزیت از تکنولوژی طراحی مدار دیجیتالی ارائه می کند . چندین ابزار CAD (Computer Aided Desig  : طراحی بر مبنای کامپیوتر) جدیدبا طرحی اتوماتیک ارائه می دهد و در نتیجه زمان و هزینه توسعه را تخمین می زند .

اصلاح اتوماتیک سطوح منطقی اتلاف انرژی زیاد و حساسیت ترانزیستور را کاهش می دهد . پیش بینی های داده ها در این سیستم برای پردازش سیگنال امیدوارانه است .

در این مدارها داده های دودویی براحتی ذخیره می شوند و قابلیت فهم و برنامه ریزی و پردازش چند مرحله ای فازی را دارند .

ظرفیت و سرعت این مدارها متناسب با پیشرفت تکنولوژی بوده بطوریکه پیاده سازیهای مختلف مدارهای فازی بیشتر و بیشتر می شود .

دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5739 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:214 کیلوبایت

 قیمت: 48,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت پياده سازي مدارهاي منطق فازي دارای 27 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 27 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس