سيستم بازاريابي گندم و تعیین قيمت در ايالات متحده

دسته بندي : مباحث رشته ها » صنایع غذایی

سيستم بازاريابی گندم و عمليات تعیین قيمت آن، سيستمی پيچيده با فعالانی ويژه می­باشد. عملکرد این سيستم تقريبا به صورت شفاف و موثر استنتاج گرديده است؛ به گونه­ای که يك تغيير قيمت در هر نقطه از اين سيستم، قابلیت ایجاد تغییر در تمام نقاط ديگر را دارا خواهد بود. در واقع این سيستم همانند شبكه تار عنكبوتی می­باشد كه در آن، هر نقطه­ی اتصال به نقاط اتصال ديگر بستگي دارد. در این تحقیق به بررسی موارد ذیل پرداخته میشود:


  1. سيستم بازاريابي
  2. كشف و تعيين قيمت
  3. بورس معاملات کالا
  4. داد و ستد تأمینی
  5. روابط قیمت نقدی
  6. گردش فیزیکی گندم
  7. قیمت نقدی
  8. کاهش و افزایش قیمت به دلیل کیفیت
  9. چشم اندازهای آینده

دسته بندی: مباحث رشته ها » صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 6983 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:144 کیلوبایت

 قیمت: 27,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل