استاندارد ساختن آزمون اوتیسم (AQ) بر روی دانش آموزان دبیرستان

دسته بندي : مباحث رشته ها » رشته علوم اجتماعی
این فایل به بررسی استاندارد ساختن آزمون اوتیسم (AQ) بر روی دانش آموزان دبیرستان می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 67 صفحه می باشد .

بخشی از محتوای فایل دانلودی ::

اوتیسم یا در خود ماندگی یک اختلال فراگیر رشد است .به نظر می رسد یک اختلال در سیستم عصبی که باعث عدم عملکرد صحیح مغز می شود ،  در ایجاد این بیماری موثر باشد.این اختلال در بیماران اوتیستیک باعث می شود که مغز نتواند در زمینه های رفتارهای اجتماعی و مهارتهای ارتباطی به درستی عمل کند.این بیماران در زمینه ارتباط کلامی و غیر کلامی ، رفتارهای اجتماعی و فعالیتهای سرگرم کننده دچار مشکل هستند.اوتیسم را می توان با یک سری از رفتارها تشخیص داد ولی افراد اوتیستیک می توانند ترکیبی از این رفتارها را بروز دهند و الزاماً نباید رفتارهای اختلالی تعیین شده ای را بروز دهند.
در این پژوهش هدف تهیه ابزاری استاندارد برای شناسایی این اختلال در افراد بزرگسال است.تا کنون آزمون های تهیه شده که بیشتر به صورت چک لیست می باشند ، برای کودکان تهیه شده اند و با کمک ارزیابی های تشخیصی جامع حالتهای شدید اختلال در کودکان مورد بررسی قرار گرفته اند.آزمون اوتیسم بارون (AQ) این اختلال را در حد یک اختلال شخصیتی در بزرگسالان می سنجد...
دسته بندی: مباحث رشته ها » رشته علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 6992 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 73

حجم فایل:202 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل به بررسی استاندارد ساختن آزمون اوتیسم (AQ) بر روی دانش آموزان دبیرستان می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 67 صفحه می باشد .